BPM projekt.

Měníme dobrý značky na úspěšný.
 

BPM projekt je náš nejdůležitější produkt – během 2 let spolupráce proměníme vaši značku v silnější, sebevědomější a konkurenceschopnější. Budete mít jasně danou strategii, funkční web a porostete díky ucelený komunikační strategii. 

Co je BPM projekt


BPM projekt je náš vlastní způsob práce, při kterym vedeme vaši značku skrz tři vzájemně propojený fáze — Brand, Produkt a Marketing. Všechny jsou důležitý nejen samy o sobě, ale hlavně spolu.

Brand

Brand

Abyste měli skvělej marketing i web, musíte mít nejprve silnou značku a vědět, proč tu je a kam vlastně směřuje.

Product

Produkt

Aby značka mohla růst, potřebuje bejt vidět a mít svoje vlastní místo (web), kde bude jasně říkat, kdo je a co dělá.

Marketing

Marketing

Aby marketing fungoval, musí značka dobře znát svou cílovku a odkazovat na jasnej a přehlednej web.

Pro koho BPM projekt je? 

​Vybíráme si podniky a projekty, za který dáme ruku do ohně. Takový, který tvořej dobrý a hodnotný věci. Jsme tu od toho, abychom jim dodali sílu a nástroje k tomu, aby našli svoje místo na trhu. 

Naši potenciální klienti často řeší, že: 

  • – jsou na trhu dlouho, ale nikdo je nezná,
  • – mají skvělý produkt, ale nikdo ho nekupuje,
  • – nemají jasný směr do budoucna,
  • – je web zastaralý, nefunkční nebo obsahově neaktuální,
  • – mají roztříštěnou a neucelenou komunikaci,
  • – jim chybí schopný lidi v týmu,
  • – nejsou schopni už sami dál růst.

Jak BPM projekt funguje?

Struktura projektu je jasná, ale přesto flexibilní, když to je potřeba. Nejde o žádnou univerzální šablonu. A jak to teda děláme? 

Předprojektová příprava

Tak, jako si značky pečlivě vybíraj nás, i my si vybíráme je. Před samotnym projektem se společně setkáme a dáme si vstupní workshop. Společně si na třikrát přeříkáme zadání, cíle projektu a očekávání. Chcem vám bejt přidanou hodnotou a projekt dotáhnout až do konce.

Brand

V první fázi poznáme vaši značku do hloubky. Pochopíme vaše zákazníky, definujeme, čím jste výjimečný, a nastavíme pevný základy pro růst. 
Výsledek: Jasná brandová DNA a vizuální styl, kterej vystihuje, kdo jste. 

Produkt

Ve druhý fázi vytvoříme web na míru vaší značce i vašim zákazníkům. 
Nepoužíváme šablony. Každej projekt stavíme od nuly podle vašich potřeb. 
Výsledek: Web, co je rychlej, srozumitelnej a podporuje váš byznys. 

Marketing

Ve třetí fázi vás dostaneme mezi lidi. Vytvoříme strategii, nasadíme nástroje, připravíme kampaně a budeme je vyhodnocovat. 
Výsledek: Marketing, kterej je měřitelnej, efektivní a vede k růstu. 

Proč MY a proč BPM projekt?

Bigr pikčr​

Přemejšlíme nad věcma v širšim měřítku. Nezabejváme se jen kouskem problému, všechno zasadíme do vzájemnejch souvislostí a vaši značku řešíme v celkovym kontextu BPM projektu.​

Umíme říct NE​

Pokud nám nějaká spolupráce nedává smysl, nevezmem ji jen proto, abychom si namastili kapsy. Vrháme se do projektů, ve kterejch vidíme přidanou hodnotu pro obě strany.

Na zadání nejste sami​

Žádný věty typu „A vo čem ten váš byznys vlastně je?“, „Co na ten web chcete?“ nebo „Co budem v tý kampani říkat?“ od nás neuslyšíte. Jsme odborníci, ne dělníci. Nenecháme vás, abyste se v zadání vykoupali – když nevíte, jak na to, vymyslíme to s váma. Když máme data, vymyslíme to za vás.

Kryjem vám záda​

Když vám teče do bot, máte za sebou agenturu, která helpne. Ať už problém vyřešit, nebo ho s váma aspoň zkonzultovat. Zburcujem tiskárnu. Zůstanem s váma dýl na callu. Pomůžem uhasit každej požár.

Svědomitej přístup​

Nejsme tu od toho, abychom dostali úkol, doručili ho v co nejkratším čase, vykešovali a „Pápá, šáteček“. Stáváme se součástí vaší značky a záleží nám na tom, aby řešení fungovalo jak v průběhu spolupráce, tak i potom.​

Odtáhnem to od A do Z​

Není to jenom o tom, že nabízíme „komplet řešení", ale zasadíme se i o to, aby se každej krok reálně stal. Žádný vzdušný zámky a nedodělaný projekty od nás nečekejte.​

Brand

  • Mentorovaný workshopy
  • Strategie značky a její tonalita
  • Definice cílovýho zákazníka
  • Analýza konkurence
  • Vizuální identita a její aplikace

Produkt

  • Webový stránky
  • Specializovaný e-shopy
  • Microsite a landing pages
  • Webový aplikace

Marketing

  • Analýza současnýho stavu
  • Implementace marketingovejch a analytickejch nástrojů
  • Digitální prezentace značky
  • Vyhodnocení a optimalizace kampaní