Profiltechnik
Z rodinný firmy značkou, co zanechává otisk ve světě
Profiltechnik
Přijde háček?
Přijde.
Na začátku byl Profiltechnik šablonovym příběhem o rodinný firmě, co má super produkt, ale lidi o něm nevědí.
Marketing se vedl jen přes tištěný média a onlajn byl velkou neznámou. Klient jeho efektivitě nevěřil. Cíle byly jasný:
- 01 Dát klientovi důkazy, že onlajn marketing má smysl.
- 02 Proměnit nenápadnou značku na brand, co je známej jako záruka kvality a luxusu.
- 03 Zajistit, aby každej majitel nemovitosti věděl, že Profiltechnik má nejlepší produkt na trhu.
Od začátku jsme chtěli bejt spolehlivym parťákem, co pozná rozdíl mezi otočnou a posuvnou stěnou na první dobrou. Agoškou, co ví, že profily nejsou jen ty na Facebooku. Vzájemný poznávání tak šlo pěkně do hloubky. Nachytřili jsme se, našli cílovku, postavili strategii, vykasali rukávy a dali se do práce.






Naordinovali jsme Profiltechniku kompletní BPM projekt

-
Brand
- Pevný základy značky
- Identifikace zákazníka i konkurence
- Redesign vizuální identity
- Tón značky & komunikační situace
-
Produkt
- Web nabitej článkama a refkama
- Konfigurátor pro usnadnění poptávek
- CRM a PWA aplikace pro obchodní tým
- AR aplikace pro vizualizaci projektů
-
Marketing
- Komunikační strategie
- Obsah pro Facebook, Instagram a Pinterest
- Placený kampaně na podporu konverzí
- Foto a video produkce

Nablejskanej vizuál
Před vstupem do onlajnu bylo potřeba značku zkrášlit. Profiltechnik dělá nádherný stavby a vizuál měl fotky luxusních realizací hlavně podtrhnout a lichotivě dokreslit, ne upozadit.


Vytvořili jsme nový logo. Nastavili jasný pravidla pro práci s vizuálem. Definovali jsme základní tonalitu a hodnoty, co by měl vyznávat každej člen profiltechničího týmu. Vytvořili jsme tak pilíře, na kterejch může firma stavět. A to doslova.




Web s konfigurátorem
Po zásahu našeho vývojovýho týmu vyrostl Profiltechniku web, co slouží jako katalog inspirace a reprezentuje um poctivejch českejch ručiček i cit pro nadčasovej design.
Tenhle digitální showroom jsme postupně piplali k dokonalosti a přidali konfigurátor, s nimž zákazník na pár kliknutí nezávazně poptá zimní zahradu nebo jinou realizaci. Může zadat vlastní rozměry, typ řešení, přidaný funkce a další parametry, takže mu do mailu přistane přesná cenová nabídka.

Webem to ale rozhodně nekončí. Nonstop makáme na CRMku a pro obchoďáky jsme vyvinuli PWA = progresivní webovou aplikaci, co jim každej den podstatně ulehčuje práci.



Proč jsme zvolili PWA?
- Funguje jako web i coby samostatná appka na smartphonu i PC.
- Dovoluje nám levnější a rychlejší vývoj.
- Neplatíme Google a Apple za umístění v jejich obchodech.
PWA aplikace je naprogramovaná na míru Profiltechniku – uchovává informace o poptávkách a zakázkách klienta. Plánuje harmonogramy projektů. Pomáhá koodrinovat pracovníky. Uchovává všechny potřebný dokumenty k realizaci. A mnoho dalšího.

Držte si klobouky, přichází rozšířená realita!
Další vývojovou bombou je AR aplikace pro mobilní platformu iOS.
Tahle appka umístí 3D model zimní zahrady do obrazu z kamery telefonu nebo tabletu, takže hned vidíte, jak bude hotová stavba vypadat. Model se dá přizpůsobit a zobrazit v mnoha variantách. Náhled pak může obchodník klientovi ukázat rovnou na osobní schůzce.


Víra v digitál se vyplatila!
Obstáli jsme na jedničku.

Nejenom, že jsme klienta tvrdejma datama přesvědčili o funkčnosti digitálu a přitáhli mu tu správnou klientelu, ale už 10 let mu plníme funkci externího marketingovýho oddělení.
Byli jsme u toho, když z malý rodinný firmy vyrostlo prosperující impérium, a společně táhneme za jeden provaz dodnes. Tým Profiltechniku se tak v klídku může soustředit na svoje řemeslo a proudící poptávky, zatímco my v SMWORKS...
-
Strážíme jeho značku a staráme se o jednotnej styl komunikace napříč kanálama.
-
Zajišťujeme všechno od content plánu po tiskoviny a polepy na auta.
-
Průběžně optimalizujeme marketingovou strategii, aby brand zůstal trendy a up-to-date.

“S SMWORKS se známe už pár let a můžeme jen doporučit. Splní i nesplnitelné. Jejich profesionální a přátelský přístup, ale hlavně dosažené výsledky nás ujišťují v tom, že naše rozhodnutí s nimi spolupracovat bylo správné.”
– Radim Šudoma CEO