Profiltechnik

Z rodinný firmy značkou, co zanechává otisk ve světě

Představení spolupráce

Jak se firma z paneláku promění na brand, co má kšefty na britský ambasádě?

Hrnek čaje
Stará budova

Když jsme si s rodinou Šudomů v roce 2015 dali první schůzku, hned jsme věděli, že jejich realizace stojej za to. Kde ostatní dělaj přístřešky, Profiltechnik dává emoci, komfort i společenskej status. Žádný uniformní řešení – co projekt, to stavba na míru. A kvalita? Samozřejmost!

Přepychový zimní zahrady.

Rezidence v Praze – obytná zimní zahrada s dvojsklem

Zastřešený terasy, ze kterejch přechází zrak.

Atypická zastřešená terasa s opačným sklonem střechy

Prosklený konstrukce, co dělaj z budov architektonický skvosty.

Rodinná vila – Roudnice nad Labem

Luxusní hliníkový
okna a dveře

Rodinná vila – Roudnice nad Labem

To všechno je

Profiltechnik

Přijde háček?

Přijde.

Na začátku byl Profiltechnik šablonovym příběhem o rodinný firmě, co má super produkt, ale lidi o něm nevědí.

Marketing se vedl jen přes tištěný média a onlajn byl velkou neznámou. Klient jeho efektivitě nevěřil. Cíle byly jasný:

  • 01 Dát klientovi důkazy, že onlajn marketing má smysl.
  • 02 Proměnit nenápadnou značku na brand, co je známej jako záruka kvality a luxusu.
  • 03 Zajistit, aby každej majitel nemovitosti věděl, že Profiltechnik má nejlepší produkt na trhu.

Od začátku jsme chtěli bejt spolehlivym parťákem, co pozná rozdíl mezi otočnou a posuvnou stěnou na první dobrou. Agoškou, co ví, že profily nejsou jen ty na Facebooku. Vzájemný poznávání tak šlo pěkně do hloubky. Nachytřili jsme se, našli cílovku, postavili strategii, vykasali rukávy a dali se do práce.

obsah spolupráce

Naordinovali jsme Profiltechniku kompletní BPM projekt

List
  • Brand

    • Pevný základy značky
    • Identifikace zákazníka i konkurence
    • Redesign vizuální identity
    • Tón značky & komunikační situace
  • Produkt

    • Web nabitej článkama a refkama
    • Konfigurátor pro usnadnění poptávek
    • CRM a PWA aplikace pro obchodní tým
    • AR aplikace pro vizualizaci projektů
  • Marketing

    • Komunikační strategie
    • Obsah pro Facebook, Instagram a Pinterest
    • Placený kampaně na podporu konverzí
    • Foto a video produkce
Brandbook
step 1

Nablejskanej vizuál

Před vstupem do onlajnu bylo potřeba značku zkrášlit. Profiltechnik dělá nádherný stavby a vizuál měl fotky luxusních realizací hlavně podtrhnout a lichotivě dokreslit, ne upozadit.

step 2

Web s konfigurátorem

Po zásahu našeho vývojovýho týmu vyrostl Profiltechniku web, co slouží jako katalog inspirace a reprezentuje um poctivejch českejch ručiček i cit pro nadčasovej design.

Tenhle digitální showroom jsme postupně piplali k dokonalosti a přidali konfigurátor, s nimž zákazník na pár kliknutí nezávazně poptá zimní zahradu nebo jinou realizaci. Může zadat vlastní rozměry, typ řešení, přidaný funkce a další parametry, takže mu do mailu přistane přesná cenová nabídka.

List

Webem to ale rozhodně nekončí. Nonstop makáme na CRMku a pro obchoďáky jsme vyvinuli PWA = progresivní webovou aplikaci, co jim každej den podstatně ulehčuje práci.

CRM
CRM
CRM

Proč jsme zvolili PWA?

  • Funguje jako web i coby samostatná appka na smartphonu i PC.
  • Dovoluje nám levnější a rychlejší vývoj.
  • Neplatíme Google a Apple za umístění v jejich obchodech.

PWA aplikace je naprogramovaná na míru Profiltechniku – uchovává informace o poptávkách a zakázkách klienta. Plánuje harmonogramy projektů. Pomáhá koodrinovat pracovníky. Uchovává všechny potřebný dokumenty k realizaci. A mnoho dalšího. 

Prosklená budova

Držte si klobouky, přichází rozšířená realita!

Další vývojovou bombou je AR aplikace pro mobilní platformu iOS.

Tahle appka umístí 3D model zimní zahrady do obrazu z kamery telefonu nebo tabletu, takže hned vidíte, jak bude hotová stavba vypadat. Model se dá přizpůsobit a zobrazit v mnoha variantách. Náhled pak může obchodník klientovi ukázat rovnou na osobní schůzce.

STEP 3

Stavíme socials

V rámci marketingovejch aktivit jsme zvolili mocný trojkombo sociálních sítí, kde se cílovka Profiltechniku nejvíc vyskytuje; Facebook, Instagram a Pinterest.

Pro každou z nich jsme vytvořili komunikační strategie a originální content plány ukazující nejen zimní zahrady a zastřešený terasy v jejich plný kráse. Zaměřili jsme se taky na posílení brand awareness a získání věrný komunity sledujících.

Jak se nám dařilo?

0%

meziroční růst konverzí z webu Profiltechniku.

0%

meziroční růst konverzí z placenýho vyhledávání.

0%

meziroční růst konverzí ze sociálních sítí.

0%

meziroční růst přímý návštěvnosti.

Bouda

Víra v digitál se vyplatila!

Obstáli jsme na jedničku.

Hvězdička

Nejenom, že jsme klienta tvrdejma datama přesvědčili o funkčnosti digitálu a přitáhli mu tu správnou klientelu, ale už 10 let mu plníme funkci externího marketingovýho oddělení.

Byli jsme u toho, když z malý rodinný firmy vyrostlo prosperující impérium, a společně táhneme za jeden provaz dodnes. Tým Profiltechniku se tak v klídku může soustředit na svoje řemeslo a proudící poptávky, zatímco my v SMWORKS...

  • Strážíme jeho značku a staráme se o jednotnej styl komunikace napříč kanálama.

  • Zajišťujeme všechno od content plánu po tiskoviny a polepy na auta.

  • Průběžně optimalizujeme marketingovou strategii, aby brand zůstal trendy a up-to-date.

List
A co na to klient?

“S SMWORKS se známe už pár let a můžeme jen doporučit. Splní i nesplnitelné. Jejich profesionální a přátelský přístup, ale hlavně dosažené výsledky nás ujišťují v tom, že naše rozhodnutí s nimi spolupracovat bylo správné.”

– Radim Šudoma CEO

Chcete značku, co se bude v digitálu vyjímat jak luxusní zimní zahrada?