Kontaktujte nás

Inbound marketing.

Internetový marketing se mění každým dnem. Je to obor, ve kterém se nikdo nenudí. O inbound marketingu to platí dvojnásob, navíc poslední dobou získává na popularitě. Nejde jen o sociální sítě nebo optimalizaci pro vyhledávače.

Pokud se budeme dívat na inbound marketing jako celek, zjistíme, že se nejedná jen o optimalizaci pro vyhledávače a to, jak získat více návštěvníků. Nebo jen o sociální sítě a získávání fanoušků.

Ačkoliv zmíněné aktivity pod inbound marketing spadají, je nutné si uvědomit, že to není vše a že aktivit, které v rámci inboundu může firma dělat, je skutečně mnoho.

A co to tedy inbound marketing  je?

Pokud vezmeme doslovnou definici, tak zjistíme, že inboud znamená „být nalezitelný zákazníkem“. Jednoduše můžeme říct, že to je snaha získat relevantní pozornost uživatelů a pokusit se ji udržet co nejdéle.

Co se do inbound marketingu řadí?

oblasti inbound marketingu

Jak změnit návštěvníky v zákazníky?

Hlavním úkolem inbound marketingu je udržet zákazníkovu pozornost a následně s ní pracovat tak, abychom z návštěvníka udělali zákazníka, ideálně věrného zákazníka.

Jak toho docílit?

Obsah

Základním stavebním kamenem je obsah. Nekvalitní obsah nebude nikoho zajímat.

Získání pozornosti

Je nutné si uvědomit, kdo je zákazník a použít správný tone of voice, tedy komunikační styl. V rámci optimalizace pro webové vyhledávače pak pracujeme na tom, abychom vyhledávače správně používali a byli na nich vidět.

Transformace

Pokud už se podaří návštěvníka přilákat, bez kvalitních webových stránek s dobrým UX u vás ale nákup neprovede. Proto je neustále nutné pracovat na zlepšování UI a UX a zároveň se snažit optimalizovat konverzní cíle (CRO).

Věrný zákazník

Nákupem to nekončí. Důležitá je následná péče o zákazníka a také přimění a nalákání ho k dalšímu nákupu. Ať už pomocí sociálních sítí nebo personifikovaného mailingu.

 

MAKE SOMETHING GREAT.