a-net Liberec

Další z projektů na domácí půdě a ještě výzva! A-net je největší poskytovatel internetu na Liberecku. Mákli jsme si tu slušně. Značku jsme v první řadě kompletně rebrandovali, nastavili strategii komunikace, vytvořili nový web, opečovávali sociální sítě a vypustili do světa výkonnostní kampaně. 

a-net Liberec

Zrod digitální rodiny 

Na úplném začátku, v době počátku internetu,byla značka stavěná pro „stahovače” a gamery. Tomu odpovídal vizuální styl a komunikace. To bylo teď potřeba změnit. Cílem totiž začala být potřeba zasáhnout i širší publikum. 

Proto historické nastavení značky neodpovídalo současnému zákazníkovi a šíři nabízených služeb. A tak jsme „Áneťáka” oblékli do nového outfitu, oženili ho a stvořili k němu dětičky. A tak vznikli A-netovi.

a-net Liberec - změna vizuálního stylu

Napravujeme, co se dá

Když web neplní svůj účel, naše digitální srdce pláčou. To bylo potřeba napravit. Web totiž nepřinášel to hlavní – tedy konverze, tedy kačky. Postavili jsme zbrusu nový web, opti-malizovali konverzní poměr, a především začali přivádět relevantní zákazníky.

 

 

Nejen webem živ je A-net

Nový web a rebranding to ale bez pomoci dalších proměnných neutáhnou. Bez dobrého marketingu to zkrátka nejde. Co tím myslíme v tomto případě? Sociální sítě posloužily pro primární cíl – od budování značky, péče o klientovo jméno, tvorby obsahového marketingu a jeho optimalizaci, až po výkonnostní kampaně zaměřené na přivádění relevantních konverzí neboli zákazníků.

 

a-net Liberec – konverzní poměr

Konverzní poměr z kampaní byl 5 %

a-net Liberec – průměrné CTR z PPC je 12 %

Průměrné CTR z PPC byl 12 %

 

A teď  ještě offline

Krom online světa jsme klientovi pomohli aplikovat nový brand i v offlinu. Po Liberci tak začaly jezdit auta s rozpoznatelnými polepy, bannery a proběhla i letáková kampaň a nějaký ten billboard. A bylo hotovo!

 

 

 

Chcete od nás helpnout s projektem?

Bezva, pojďme na to.