BCOM

Škála a pestrost zaměření našich klientů je opravdu nekonečná. Ostatně, proto nás to baví. BCOM je výrobce probiotik a prebiotik, který vyvinuli čeští experti. Spolupráce nás obohatila nejen na duši, ale doslova i na těle. Ale zpátky k práci! 

 

 

 

BCOM

 

Na začátku byla jen krabička 

Začínali jsme prakticky s prázdnýma rukama. Tedy krom krabičky se skvělým produktem, který bylo potřeba dostat (nejen) do digitálního světa. Postavili jsme strategii, chytili se střeva a pustili se do práce

BCOM – Na začátku byla jen krabička

 

 

Bez komunity to nepůjde 

Základ strategie jsme postavili na budování facebookové komunity. Šířili osvětu na stránce Zdravé zažívání a vše se točilo kolem této tematiky. Engagement rate trhal rekordy a lajky nám kolikrát nestačily naskakovat.

Cíl klienta šířit edukaci o tématu a povědomí o značce se nám dařilo dokonale plnit. V rámci komunikace jsme si vzali na starost kompletní starost o sociální sítě, včetně nastavení reklam a tvorby veškerého obsahu

 

 

BCOM – reference 01

 

 

Web na míru a se zdravou mikroflórou 

Podpůrným cílem bylo uživatele směřovat na webové stránky klienta, které jsme vytvořili kompletně na míru. Jejich cílem bylo edukovat uživatele a rozšířit jeho obzory o velmi přehlížené problematice střevní mikroflóry, a to pomocí samotné stránky a pravidelných a čtivých článků na relevantní témata

 

Střeva jsou kámoš 

Bez vizuálu by to nešlo, a tak pro zdravezazivani.cz vznikl ucelený kreslený vizuál a ambasador střeva, který prostupuje celkovou komunikaci. Od webu, sociálních sítí až po výhry v soutěžích. 
 
Tak šupky dupky pro svou vlastní krabičku!

 

Chcete od nás pomoci s vaším projektem?

Bezva, pojďme na to.