Kávoví fajnšmekři ze severu

Nordbeans je naše srdcovka. Kdo by taky nemiloval značku, co pod Ještědem poctivě praží a prodává výběrovou kávu? I my jsme pražili, ale jinak – brand jsme rozebrali od prvního do posledního zrnka. Nejen naše láska ke kofeinu je zodpovědná za velmi úspěšný projekt. Přečtete si, jak vášeň několika lidí přerostla v jednu z nejuznávanějších značek v oblasti výběrové kávy v ČR.  

Znáte svou kávu?

Stejně jako za každým love brandem, i za značkou Nordbeans stojí příběh. Ten od Nordbeans by mohl začít: “Byli jednou dva bratři, co milovali kávu.” Martinovi a Karlovi se podařilo vybudovat nejdříve úspěšnou značku Sweet City, která postupně umožnila zrod Nordbeans. Do kreativního konceptu jsme vtiskli osobitý hashtag #znamsvoukavu, který spojuje lidi po celé ČR. Až ho někde potkáte, vzpomeňte si na nás. 

Severská majestátnost namísto klišé

Značka Nordbeans přiznaně stojí na silném vizuálním stylu, který jsme v SMWORKS vypiplali do posledního detailu. Tehdy jsme se rozhodli jít netradiční vizuální cestou –žádná kávová zrnka, žádné typické odstíny hnědé, kdepak! Místo toho majestátní severské logo ztělesňující naming a positioning značky.

E-shop byl ‚‚must have"

Protože nejlépe si kávu vychutnáte pár dní po upražení, vytvořili jsme s Nordbeans přehledný e-shop, který dostal kávu co nejrychleji mezi fajnšmekry.  

Soudit kávu podle obalu? Klidně. 

Originální a ucelený grafický styl se promítl i do produktových designů obalů. A to jak pro značku Nordbeans, tak pro privátní labely jako Bambi pro Ambiente. Svůj autorský otisk jsme zanechali na řadě tiskovin, letácích, plachtách a bannerech v on-line i off-line prostředí.  

Naše další práce

Chcete od nás pomoci s vaším projektem?

Bezva, pojďme na to.