Preciosa

V roce 2016 si nás vybrala společnost Preciosa Crystal Components, abychom spravovali jejich sociální sítě. Jednalo se o kampaň jaro–léto 2017 s názvem „CREATE SS17“. Jak se nám povedly naplnit jednotlivé cíle kampaně?

Preciosa

 

Dopadlo to více než dobře. Jedním z nastavených cílů kampaně byl růst zaujetí. A taky jsme chtěli, aby vzrostlo i povědomí o značce, a to hlavně mezi definovanými cílovými skupinami. S klidným srdcem můžeme říct, že se nám to povedlo.

Preciosa

 

Bez obsahu by to nešlo

Content is king! Bez něj by to nešlo, proto jsme připravili obsahovou strategii na jednotlivé kanály a dohlíželi na její správnou implementaci.

Abychom nestříleli jen tak naslepo a zefektivnili komunikaci na jednotlivých kanálech, vytvořili jsme si persony. To všechno na základě rozhovorů se členy týmu Preciosa Crystal Components. 

 

Preciosa

 

Facebook a Instagram v hlavní roli

Ujali jsme se správy těch největších sítí – Facebooku a Instagramu. Na ty další, jako je LinkedIN, Twitter nebo Youtube, jsme pravidelně a strategicky dohlíželi.

A co naše další digitální aktivity? Pomáhali jsme s rozvojem a tvorbou landing pages, mailingu nebo produkcí videa

Těšíme se na další spolupráci při nové kampani!

 

Preciosa

 

Chcete od nás pomoci s vaším projektem?

Bezva, pojďme na to.