SMWORKS logo SMWORKS logo
  • BPM projekt.
  • Portfolio.
  • My.
  • Hledáme.
  • Kontakt.
  • cs
  • en

MAXmobil: Jak jsme prodejci chytrejch telefonů pomohli obhájit místo na trhu

Kdo neměl svou první Nokii “dvacetdvadesítku” z MAXmobilu, jako by ani nebyl Liberečák. A kdo si v něm nikdy nenechal vyměnit prasklý sklíčko, ten jakbysmet! Stejně jako se o naše mechanický miláčky stará MAXáč, postarali jsme se i my o to, aby mu marketing frčel jedna radost.

Zpět

 

Nic není jak před lety. Co se v centru Liberce usídlil gigant s prodejnou elektra, stala se z boje o zákazníky pořádná fuška. I se základnou věrnejch klientů už nestačilo “jen” dělat práci dobře. Našim hlavním cílem tak bylo ukázat a do okolí rozhlásit, proč právě MAXmobil strčí do kapsy nejen velký řetezce, ale taky další lokální prodejce. A jak je našim zvykem, vrhli jsme se nejprve na branding. 

 

Jeden branding, proSIM!

Začali jsme sérií intenzivních workshopů, kde jsme společně odhalili, v čem MAXmobil exceluje. Silný argumenty jsme následně obsadili do hlavních rolí v marketingový komunikaci a tu jsme očipovali hravou tonalitou.

A nezapomněli jsme ani na vizuál. Dřív, než byste vyhláskovali USB, bylo na světě refreshnutý logo a kompletní logomanuál, kterej bude klientovi spolehlivě sloužit i v budoucnosti a tapetovat jak billboardy, tak zdi na sociálních sítích. 

 

Maxmobil Brand


 

MAXmobil versus MAX-Shop.cz 

Věděli jste, že MAXmobil není jen kamenná prodejna? Má taky super e-shop, kterej posílá sluchátka, telefony, bazarovky, nabíječky, stojánky i další příslušenství do všech koutů ČR. Abychom věcem nastolili řád, vydefinovali jsme vztah mezi kamennou prodejnou a internetovým obchodem, sjednotili název a zakodifikovali architekturu značky. 

 

Web

 

A co socials? 

Love brand typu MAXmobil si zaslouží kvalitní prezentaci i na sockách. Profilům na Instagramu a Facebooku jsme tak vdechli novej život a doplnili je o kompletní foto a video produkci. Výkonnostní kampaň pak nakopla prodej servisních služeb a bazarovejch telefonů. 

 

Socials

 

Praskl? Utopil se? Došla šťáva?

Parádní marketingový číslo jsme “vytočili” i v offlinu. Připravili jsme pro MAXmobil reklamu v obchodních centrech – nákupní košíky jsme ozdobili kreativníma bannerama, co pomocí hravejch textací reagovaly na běžný problémy uživatelů telefonu. Od prasklýho displeje přes utopence až po umírající baterku.

 

Košíky

 

Brand září, socials prosperujou a MAXmobil se už v boji s Goliášem jen tak nezapotí. Ale dost řečí – jak za naše činy mluvěj tvrdý data? 

 

Sečteno, podtrženo:  

  • Meziroční tržby bazarových telefonů se zvýšily o 176 %. 

  • Meziročně se počet uživatelů navýšil o 548 %. 

  • Celkový meziroční růst návštěvnosti se zvedl o 160 %.

 

maxmobil_clanek maxmobil_clanek maxmobil_clanek maxmobil_clanek maxmobil_clanek maxmobil_clanek maxmobil_clanek maxmobil_clanek

« » ×

     

    Potřebuje vaše značka taky dobít šťávu? Bezva, jdeme na to!  

     

    Poptat agenturu

     

     

    Spolupracujeme s platební bránou Comgate

    • Media pack | Blog

    Informace o zpracování osobních údajů | Cookies

    SMWORKS s.r.o. nám. Českých bratří 36/1, Liberec 5, 460 05 IČ 22801421,
    DIČ CZ22801421
    – společnost je vedena u Krajského soudu v Ústí nad Labem, spisová značka: C 32429
    spolupracující s: Mgr. David Porš, nám. Českých bratří 36/1, Liberec 5, 460 05