kawasaki Intermoto ponyexpres
Pro tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres jsme pro sezónu 2014 navrhli a zrealizovali kompletní a jedinečné online řešení včetně webových stránek, kde se obsah sám agreguje z článků a sdílených příspěvků ze sociálních sítí. Měli jsme na starosti i celkovou PR podporu týmu zahrnující tiskové zprávy, správu sociálních médií a další offline aktivity.

obsah na dosah
Aby měli fanoušci týmů informace stále na dosah ruky, vytvořili jsme speciální koncept zobrazení pomocí layoutu tvořeného z pomyslných cihel. Každý blok získává své místo podle důležitosti. Jednotlivé stavební bloky obsahují články, videa a výpisy příspěvků z Twitteru, Facebooku a podobně. Celek se pak aktivně přizpůsobuje dle šířky okna či displeje použitého zařízení.

video s vůní benzínu
Řev burácejících motorů okořeněný pořádnou náloží muziky. Přesně v tomto stylu vznikal námi vytvořený videoobsah, který sloužil k propagaci týmu na sezónu 2014.
-
Unikátní web, jehož obsah se agreguje na základě příspěvků ze sociálních sítí
-
Kompletní zajištění videoobsahu
-
Zajištění správy a PR na sociálních sítích
-
Marketingová podpora pro sezónu 2014