Intermoto

Kawasaki Intermoto Ponyexpres

Pro tým Kawasaki Intermoto Ponyexpres jsme pro sezónu 2014 navrhli a zrealizovali kompletní a jedinečné online řešení včetně webových stránek, kde se obsah sám agreguje z článků a sdílených příspěvků ze sociálních sítí. Měli jsme na starosti i celkovou PR podporu týmu zahrnující tiskové zprávy, správu sociálních médií a další offline aktivity.

Obsah na dosah

Aby měli fanoušci týmů informace stále na dosah ruky, vytvořili jsme speciální koncept zobrazení pomocí layoutu sestaveného z pomyslných cihel. Každý blok získává své místo podle důležitosti. Jednotlivé stavební bloky obsahují články, videa a výpisy příspěvků z Twitteru, Facebooku a podobně. Celek se pak aktivně přizpůsobuje dle šířky okna či displeje použitého zařízení.

image01
aktuální článek tvoří vzhled stránky integrovaný Youtube feed výpis aktuálních Tweetů fanoušci se zapojují do tvorby obsahu pomocí #intermoto nejnovější fotky z Facebooku

#byli_jsme_u_toho

Spravovali jsme sociální sítě Intermoto a zásobovali fanoušky online informacemi přímo z místa dění. Za účelem propojení sociálních sítí se samotným webem byl zaveden hashtag #intermoto, který používají jak členové týmu, tak samotní jezdci. Zároveň jsme nastavili interní komunikační procesy, které tým naučily komunikovat a sdílet informace nejen mezi sebou, ale také směrem k veřejnosti.

youtube

Video s vůní benzínu

Řev burácejících motorů okořeněný pořádnou náloží muziky. Přesně v tomto stylu vznikal námi vytvořený video obsah, který sloužil k propagaci týmu pro sezónu 2014.

  • Sečteno a podtrženo, zmákli jsme:

    Vytvořit unikátní web, jehož obsah se agreguje na základě příspěvků ze sociálních sítí

    Zajistit kompletní videoobsahy

    Postarat se o správu a PR na sociálních sítích

    Zaštítit marketingovou podporu pro sezónu 2014

Máte také zájem?

Vybrané případové studie