Darujte krásu

Esthé Laser Clinic je naším dlouhodobým klientem – v prosinci 2016 jsme pro kliniku realizovali kampaň na prodej dárkových voucherů. Chtěli jsme se tak odlišit v záplavě dalších vánočních reklam. A tak vznikla kampaň „Nekupujte další...“. Naším hlavním působištěm byly jak jinak než sociální sítě.

 

TAK TO JSME SKUTEČNĚ NEČEKALI

Jak to vlastně dopadlo? Kampaň byla velmi úspěšná a předčila jak naše, tak klientovo očekávání.

Návratnost investic do reklamy, včetně agenturní provize, byla 342 %, což skutečně není málo. Každá koruna investovná do kampaně se tak klientovi vrátila více jak 3x.

NEkupujte DALŠÍ SVETR SE SOBEM

Jako hlavní argument jsme použili boj proti klasickému vánočnímu stereotypu – kupování svetrů, domácích spotřebičů nebo dalších „praktických“ dárků, které ženy opravdu nechtějí dostat. Nabádali jsme, aby lidé místo toho raději koupili něco, co druhé potěší.

Dalším důležitým prodejním argumentem byla rychlost. Zákazník měl totiž voucher k dispozici ihned po objednání, nemusel čekat na zaplacení a pod stromeček ho mohl darovat i 24. prosince. Tento proces jsme upravili i technologicky, aby byl co nejjednodušší a cesta ke konverzi co nejkratší.

Sob na všech kanálech

Hlavním komunikačním kanálem pro kampaň byly sociální sítě Facebook a Instagram, na kterých jsme použili různé formáty reklamy s důrazem na pokročilý remarketing. Kromě sociálních sítí jsme zařadili i mailing na vlastní databázi.

Celá kampaň byla směřována na speciální microsite, kde se odehrával i finální nákup. Stránka je momentálně odvánočněná, tím pádem použitelná po celý rok.

screenshot
  • Meziroční nárůst prodeje voucherů o více než dvojnásobek

  • Návratnost investice do kampaně 342  %

  • Kampaň postavena na negativní emoci a boření stereotypů

  • spokojenost ze strany klienta

Zaujali jsme vás? Kontaktujte nás.

Vybrané případové studie