Kontaktujte nás

Ostrov

Hotel Ostrov

Ostrov je mezi českými i zahraničními klienty velmi populární hotel, který najdete v těsné blízkosti národního parku Českosaské Švýcarsko. My mu od roku 2010 pomáháme nejen s digitálními aktivitami.

2010 / Učíme ostrov komunikovat

Spolupráci s klientem jsme odstartovali v roce 2010. Aktuální webová prezentace hotelu byla zastaralá a přestala plnit svůj účel.

Na začátku bylo potřeba kompletně změnit komunikaci se stávající cílovou skupinou. Začali jsme proto pracovat na optimalizaci webových stránek a nasadili autorský CMS systém. Od tohoto roku také pomáháme klientovi s přeměnou vizuálního stylu. Změnili jsme tiskoviny, navrhli kompletní navigační kampaň a pomohli hotelu stabilizovat situaci.

2012 / Realizujeme kampaně

V roce 2012 jsme hledali další prostor k optimalizaci webových stránek a spustili ucelenou link-buildingovou kampaň zahrnující tvorbu tematických microsites, která pomohla hotelu k vyšším pozicím ve vyhledávačích.

Zároveň jsme začali sledovat aktuální trend hotelů bez signálu a začali jsme komunikovat výhody prostředí hotelu bez signálu. Spustili jsme tak komplexní nadlinkovou kampaň, skrze kterou jsme komunikovali hlavní přednost hotelu.

2014 / Měníme identitu

  • kompletně přepracováváme vizuální identitu a branding Hotelu Ostrov

  • měníme komunikační koncept hotelu a tvoříme unikátní webový obsah

  • zpracováváme tiskoviny a propagační materiály na míru klientovi

Spustili jsme Ostrovní web

V roce 2014 jsme navrhli unikátní technická řešení pro novou webovou prezentaci – vytvořili jsme iluzi 3D efektu úvodní stránky, integrovali plánovač trasy, sestavili výhodné balíčky. Také stále přidáváme tipy na výlety a nedávno jsme spustili i virtuální vinotéku.

image01
parallax efekt při scrollování vytváří dojem 3D obrazu rychlá navigace na hlavní sekce hotelu tlačítko pro booking animované a stále na očích zapracování originálních claimů

Zaměřujeme se na obsah

  • správa komunikačních kanálů – spravujeme sociální sítě

  • návrh marketingových strategií – zpracováváme a vedeme sezónní kampaně

Ostrov v číslech

Průměrné zvýšení konverzí o 22 %.

Průměrné zvýšení obsazenosti hotelu o 33 %.

Průměrné zvýšení návštěvnosti stránek o 25 %.

  • Nová vizuální identita a pojetí projektu Ostrov
  • Technicky propracované řešení webové prezentace
  • Marketingová řešení pro navázání bonitní klientely
  • Práce na zkvalitňování služeb klientům hotelu

máte také zájem?

Vybrané případové studie

MAKE SOMETHING GREAT.