Ostrov

Hotel Ostrov

Cítíte ten klid? To ticho? A ten vzduch? Ne?! Povíme vám, kam si pro ně dojet. Představujeme Hotel Ostrov, ráj luxusu sídlící v těsné blízkosti národního parku Českosaské Švýcarsko. Místo, kde není signál, a kde krom srn, zajíců a ostatních hostů nepotkáte ani živáčka. 

Ondřej Kulič

 


„Za těch takřka už 10 let můžu dát jenom tu nejlepší referenci na Davida Porše a celý jeho tým, protože nám pomohli vybudovat jeden z nejznámějších hotelů v celé zemi.“

Ondřej Kulič
majitel

2010 / Učíme Ostrov komunikovat

Spolupráci s klientem jsme odstartovali v roce 2010. Aktuální webová prezentace hotelu byla zastaralá a přestala plnit svůj účel.

Na začátku bylo potřeba kompletně změnit komunikaci se stávající cílovou skupinou. Začali jsme proto pracovat na optimalizaci webových stránek a nasadili autorský CMS systém. V ten samý rok jsme klientovi pomohli s přeměnou vizuálního stylu. Změnili jsme tiskoviny, navrhli kompletní navigační kampaň a stabilizovali situaci.

2012 / Realizujeme kampaně

V roce 2012 jsme hledali další prostor k optimalizaci webových stránek a spustili ucelenou link-buildingovou kampaň zahrnující tvorbu tematických microsites. Ta pomohla hotelu k vyšším pozicím ve vyhledávačích.

Doba nám nahrála přímo na smeč. Všichni jsme natolik zavaleni telefonáty, textovkami a onlajnem, že se z hotelu bez signálu stalo lákadlo. Nadlinková komplexní kampaň křičela do světa, že u nás rozhodně VYPNETE.

2014 / Měníme identitu

  • Kompletně jsme přepracovali vizuální identitu a branding Hotelu Ostrov.

  • Změnili jsme komunikační koncept hotelu a vytvořili unikátní webový obsah.

  • Zpracovali jsme tiskoviny a propagační materiály na míru klientovi.

Spustili jsme Ostrovní web

V roce 2014 jsme navrhli unikátní technická řešení pro novou webovou prezentaci – vytvořili jsme iluzi 3D efektu úvodní stránky, integrovali plánovač trasy a sestavili výhodné balíčky. Přidali jsme tipy na výlety a spustili i virtuální vinotéku.

image01
parallax efekt při scrollování vytváří dojem 3D obrazu rychlá navigace na hlavní sekce hotelu tlačítko pro booking animované a stále na očích zapracování originálních claimů

Zaměřujeme se na obsah

  • správa komunikačních kanálů – spravujeme sociální sítě

  • návrh marketingových strategií – zpracováváme a vedeme sezónní kampaně

Ostrov v číslech

Průměrné zvýšení konverzí o 330 %.

Průměrné zvýšení obsazenosti hotelu o 33 %.

Průměrné zvýšení návštěvnosti stránek o 104 %.

  • Sečteno a podtrženo, zmákli jsme:

    Stvořit novou vizuální identitu a pojetí projektu Ostrov

    Zrealizovat technicky propracované řešení webové prezentace

    Vymyslet marketingovou strategii pro navázání bonitní klientely

    Pomoci zkvalitnit služby hotelu

Máte také zájem?

Vybrané případové studie